پیکان به مقام سوم لیگ برتر دست یافت

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

پیکان به مقام سوم لیگ برتر دست یافت
بازديد : 735

پیکان به مقام سوم لیگ برتر دست یافت 1

 تیم والیبال پیکان به مقام سوم لیگ برتر والیبال باشگاههای ایران در سال 91 دست یافت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، امروز جمعه 25 اسفندماه آخرین روز مسابقات لیگ برتر والیبال در بازی رده بندی و فینال برگزار شد که طی آن تیم پیکان با پیروزی بر حریف چندساله خود موفق به کسب رده سوم مسابقات لیگ برتر والیبال ایران شد.
پیمان اکبری و فرهاد نفرزاده که در طول این فصل سه بار مقابل هم قرار گرفته بودند در بازی چهارم خود در مرحله نهایی پلی آف و در بازی رده بندی بار دیگر به مصاف هم رفتند تا برای آخرین بار قدرت خود را به رخ یکدیگر بکشند.
خودروسازان در بازی اول در این مرحله در سالن 12 هزار نفری به مصاف هم رفتند که نتیجه آن بازی 3 بر صفر به سود پیکان رقم خورد تا این تیم با آرامش خیال بیشتری پا به میدان بگذارد. اما سایپا هم اگرچه در بازی اول شکست را پذیرا شده بود اما در بازی امروز خود با چهره دیگری به میدان آمد و با قدرت مقابل تیم باتجربه پیکان رقابت کرد.  کرجی ها در این بازی مهم و دیدنی با نتیجه 3 بر 2 مقابل پیکان تهران بازی را واگذار کردند تا پیکان به رده سوم برسد و تیم سایپا هم در پایان این مسابقات به رده چهارمی رضایت دهد.
تیم پیکان که بازی قبل را پیروز شده بود در ست اول 26-24 از حریف خود پیش افتاد تا بار دیگر قدرت خود را به رخ این تیم بکشد. اما این بازیکنان جوان سایپا بودند که در ست های دوم و سوم به ترتیب با امتیازات 25-21 و 25-23 پیروز شدند تا به حریف با تجربه خود ثابت کنند اگرچه از تجربه آنها برخوردار نیستند اما می توانند با انگیزه بالای خود و برای اعاده حیثیت تکنیک خود را به بازیکنان پیمان اکبری نشان دهند. بازی رده بندی که از حساسیت بالایی برای این دو تیم برخوردار بود روی عملکرد بازیکنان هم تاثیرگذار شد تا جایی که استرس بازیکنان بر توانایی آنها غلبه می کرد. اما در ست چهارم این تیم پیکان بود که خود را جمع و جور کرد تا این ست را با نتیجه 25-21 پیروز شود و به کرجی نشان دهد که برای رده سومی لیگ برتر با تمام توان کار می کنند. در ست پنجم هم تیم سایپا برای گرفتن امتیازات از همان ابتدا دست به کار شد و اختلاف امتیاز خوبی را با حریف تهرانی خود داشت اما در امتیازات آخر بود که باز هم تجربه تهرانی ها به کمکشان آمد و این تیم با نتیجه 15 بر 13 در این ست پیروز شد تا در پایان چهار جدال دو تیم در این فصل ، پیمان اکبری برنده دوئل مربیان در هر چهار بازی باشد.
 
نتایج کلی این بازی به شرح زیر است:
پیکان 3 – 2 سایپا
(26-24، 21-25، 23-25، 25-21، 15-13)




موضوع: اخبار واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف